PROGRAM SZKOLENIA
(godz. 10.00-16.15)
- „Być albo mieć” – czy warto mieć klienta za wszelką cenę?
- DNA dłużnika – dlaczego klienci nie płacą w terminie?
- Czynniki wpływające na zadłużenie w Polsce
- Priorytety płatności dłużników, a płynność finansowa Twojej firmy
- Psychologia dłużnika – magia kłamstwa
- Dlaczego klienci kłamią i trudno jest wierzycielowi odzyskać pieniądze?
- Jak dobrze znasz swojego klienta? – psychologia zachowań dłużników
- Sankcje – jak pomagają efektywnie windykować?
- Psychologiczne podstawy relacji z dłużnikiem
- Strategie negocjacji z dłużnikami
- Skuteczna komunikacja z dłużnikiem – jak budować efektywny dialog?
- W co grają dłużnicy – jak reagować na ich wymówki?
- Techniki perswazji wykorzystywane w negocjacjach z dłużnikami
- PINK ELEPHANTS IDEA – taktyki negocjacyjne
- Sztuka targowania się z dłużnikiem
- Techniki wywierania wpływu społecznego wykorzystywane w windykacji
OPIS SZKOLENIA
Negocjując spłatę zadłużenia dłużnik prowadzi z wierzycielem grę, gdzie Tylko jedna ze stron może wygrać. Albo Twoja firma, bo odzyska niespłacone należności. Albo dłużnik, który uniknie sankcji za brak spłaty zadłużenia. Aby wygrywać wierzyciel powinien znać i używać nowoczesnych narzędzi współczesnej psychologii w GRZE STRATEGICZNEJ prowadzonej z dłużnikami. Umiejętne budowanie relacji z trudnymi klientami, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi współczesnej psychologii, pozwoli Tobie lepiej pracować, czuć się komfortowo, jako wierzyciel i osiągać spektakularne wyniki negocjacyjne.
Szkolenie skierowane jest do działów księgowości, windykacji, przedstawicieli handlowych, którzy są odpowiedzialni za spływ należności, ale również do osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
PROWADZENIE SZKOLENIA
Monika Bekas – autorka licznych artykułów i prac naukowych z zakresu zarządzania należnościami, windykacji czy psychologii dłużnika. W 2013 roku ukazała się jej książka pt. Windykacja należności w praktyce. Wykłada windykację na studiach podyplomowych SGH w Warszawie. W ostatnich latach przeszkoliła ponad 3000 przedsiębiorstw. Pracowała w Krajowym Rejestrze Długów, zarządzała Kancelarią Prawną, a obecnie wspiera i pomaga wielu firmom rozwiązywać problemy z dłużnikami poprzez szkolenia, consulting, coaching i mentoring.