Zgłoś uczestnictwo!

PROGRAM SZKOLENIA

1. Koncepcja „nice to have” i „must have” w sprzedaży i w biznesie
2. Krytyczna transformacja i jak ją stymulować
3. Przykłady z historii gospodarczej świata i wnioski jakie z nich płyną
4. Osobista produktywność i jej znaczenie
5. Innowacyjność jako podstawowy impuls rozwoju i wzrostu

 

OPIS SZKOLENIA

Na bazie kilku przykładów ze światowej gospodarki Autor prezentuje koncepcje krytycznej transformacji w procesie sprzedaży – przemiany nth {nice to have} w mh {must have), co zapewnia budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej w biznesie, niezależnie od jego wielkości.

 

 

PROWADZENIE SZKOLENIA

Jacek Kuźmicki – przez ponad 20 lat pracował w polskich i zagranicznych biurach przedstawicielskich globalnych korporacji z rynku ICT. Odpowiadał za sprzedaż, zarządzanie sprzedażą i rozwój strategiczny w Cisco Systems, Microsoft, Oracle i Riverbed.

Warunki uczestnictwa

Formularz zgłoszeniowy