Czy wiesz dlaczego…

  • Henry Ford omal nie przypłacił życiem sukcesu swojego życia czyli Forda T?
  • Ponad 350 lat trwało poszukiwanie matematycznego ogólnego dowodu wielkiego twierdzenia Pierre’a Fermat?
  • Steve Jobs-założyciel i współtwórca Apple – musiał w którymś momencie opuścić firmę, którą sam stworzył by po latach do niej triumfalnie powrócić i po raz kolejny zmienić historię branży?

Co łączy te 3 tematy?

Odpowiedź na te i inne ważne pytania
uzyskasz na szkoleniu od praktyka zarzadzania sprzedażą i rozwojem biznesu na rynku ICT z 25-letnią historią w największych, globalnych korporacjach (m.in. Microsoft, Cisco Systems, Oracle, Riverbed) – p. Jacka Kuźmickiego.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Koncepcja „nice to have” i „must have” w sprzedaży i w biznesie
2. Krytyczna transformacja i jak ją stymulować
3. Przykłady z historii gospodarczej świata i wnioski jakie z nich płyną
4. Osobista produktywność i jej znaczenie
5. Innowacyjność jako podstawowy impuls rozwoju i wzrostu

 

OPIS SZKOLENIA

Na bazie kilku przykładów ze światowej gospodarki Autor prezentuje koncepcje krytycznej transformacji w procesie sprzedaży – przemiany nth {nice to have} w mh {must have), co zapewnia budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej w biznesie, niezależnie od jego wielkości.

 

 

PROWADZENIE SZKOLENIA

Jacek Kuźmicki – przez ponad 20 lat pracował w polskich i zagranicznych biurach przedstawicielskich globalnych korporacji z rynku ICT. Odpowiadał za sprzedaż, zarządzanie sprzedażą i rozwój strategiczny w Cisco Systems, Microsoft, Oracle i Riverbed.